Poznaj nas jako pracodawcę
W PST wierzymy, że za każdą stabilną siecią stoi silny zespół. Jesteśmy firmą inżynieryjną, ale przede wszystkim organizacją, która stawia na ludzi – kompetentnych, zaangażowanych i otwartych na rozwój.
Nasze projekty wymagają precyzji, odpowiedzialności i współpracy – dlatego szukamy nie tylko specjalistów, ale także partnerów do wspólnego budowania wartości.
Korzyści z pracy w naszej firmie

Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej

Elastyczny czas pracy

Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i zaangażowania

Przyjazną atmosferę

Możliwość pracy zdalnej

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Wsparcie doświadczonego zespołu

Szkolenie wdrożeniowe

Możliwość rozwoju zawodowego
Proces rekrutacji
Jak rozpocząć przygodę z nami
Aplikacja
W pierwszym etapie zespół specjalistów odpowiedzialnych za proces rekrutacji we współpracy z osobami merytorycznymi dokonuje preselekcji nadesłanych aplikacji, pod kątem kluczowych wymagań dla danego stanowiska.
Rozmowa kwalifikacyjna
Pracownik działu HR kontaktuje się z wybranym Kandydatem ustalając termin rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa dotyczy doświadczenia oraz kompetencji Kandydata. Spotkanie jest doskonałą okazją do bliższego poznania firmy. W zależności od specyfiki stanowiska proces rekrutacji wzbogacany jest o dodatkowe metody selekcji, o których uprzednio informujemy Kandydatów, są to np.: testy psychometryczne i/lub merytoryczne.
Rozmowa finałowa
Decydująca rozmowa z potencjalnym Przełożonym jest ostatnim etapem procesu rekrutacyjnego. Decyzja o zatrudnieniu Kandydata zapada po zakończeniu rozmów finałowych z wszystkimi wybranymi do tego etapu osobami.
Rozpoczęcie pracy
Po zakończeniu procesu rekrutacji, wszyscy Kandydaci zaproszeni na spotkania, otrzymują informację zwrotną. Wybrane osoby zapraszamy do podpisania umowy z nasza firmą.